torsdag 3 september 2009

SOMMAREN ÄR ÖVER

Så var denna semester och med den sommaren ett minne blott Nåja det var en mycket givande semester ,länge sen jag haft en ledighet som varit så aktiv

Först en veckas syende på detta trevliga ställe.
Trevligt sällskap bra väder goda sängar Ja vad mer kan man begära Joo tyg i massor ock en del nya saker i UFO högen.Blev inspirerad att sy Stitchery det skall bli kul.

Nåja det var inte allt En tur till GÖteborg och kulturfestivalen Där var det fullt ös i dagarna tre Ett ärevördigt gammalt hotell Shopping Paddan, Trädgårdsföreningen ,Liseberg mm mm
Det är ngt speciellt med spårvagnar Hemska att ha att göra med om man försöker promenera men bra att åka med.
Rätt maffiga bullar dom hade på detta kaffe Haga var enn skön stadsdel
Ja det var lite av vad jag gjorde på semestern Sen var det en del läsande Det blev väl ca 10 böcker Bra med Talböcker men detar lång tid att läsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

UTMANING

Vad jag inte gillar

  • Kalla hus
  • Vinter

Böcker jag gillar

  • Camilla Läckberg
  • Gösta Unefält kan vara att de är från Strömstad

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Arbetar som ss inom psykiatrin.5 barn 8 barnbarn