onsdag 31 december 2008

Nyårsafton


Sista dagen på 2008.
Kan inte påstå att jag gillar nyår bättre nu för tiden Undrar hur många Nyårsaftnar jag sovit bort genom tiderna. Ja att L fyller år är ju positivt och att vi är bortbjudna med övernattning förvärrar inte det hela ,men Nyår med
- sammanfattning
-titta tillbaka
- titta fram
-lova hit o dit
nej är inte har inte varit något för mig
Tacka vet jag JUL det är en högtid jag kan frossa i.
Är som sagt bortbjudna och vad hittar man då på. En liten värdinnegåva skall man ju ha med.
Sy är uteslutet dels tog jag i till jul ,så det känns än och inte var resultatet speciellt estetiskt. Så det fick bli återbruk En sytrådslåda "gammalt"julgodis och lite julklappsblommor Vem kunde tro att G skulle hitta så bra saker på egen hand
:-))

GOTT NYTT ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

UTMANING

Vad jag inte gillar

  • Kalla hus
  • Vinter

Böcker jag gillar

  • Camilla Läckberg
  • Gösta Unefält kan vara att de är från Strömstad

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
Arbetar som ss inom psykiatrin.5 barn 8 barnbarn